شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

اخبار کاراته کشور و استان قزوین ۰۹۳۷۳۵۲۶۰۹۰
شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

اخبار کاراته کشور و استان قزوین ۰۹۳۷۳۵۲۶۰۹۰

همایش بزرگ خانواده کاراته برای اولین بار در شهر محمدیه برگذارشد

همایش زیبا و خاطره انگیز کاراته کاهای قهرمان محمدیه در پارک تمدن این شهر با استقبال کم نظیر مردم و مسئولین برگزار گردید .

اجرای تکنیک های کاراته توسط حدود یکصد کاراته کای نونهال تا پیشکسوت * اجرای کاتای تیمی و بونکای ( نمایش کاربرد عملی کاتا ) توسط تیم های مختلف نونهال و نوجوان همچنین شکستن بیش از ۲۵ قطعه سنگ مرمر با ضربه سر و دو کوزه سفالی با اجرای تکنیک های دست و پا توسط سن سی علی قاسمی شور حال خاصی به این همایش بخشید .

مسئولین حاضر در این برنامه آقایان موسوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز    مهندس سلمانی رئیس شورای اسلامی و ورزش محمدیه      داوری دبیر هیئت کاراته استان     همچنین مهندس کیانی رئیس هیئت کاراته این شهر در سخنانی کاراته را از پرافتخارترین رشته های ورزشی و جذاب در بین آحاد مردم معرفی نموده واز آقایان یوسفعلیزاده و مرتضی کرمی دست اندرکاران برگزاری این همایش که بمنظور آشنائی بیشتر خانواده ها با هنر زیبای کاراته و تجلیل از مربیان و قهرمانان  تیم پرافتخار محمدیه ( قهرمان یازدهمین دوره مسابقات شوتوکان ریو بوکای کشور )  برگزار شد  تقدیر و تشکر نموده و زحمات اساتید پیشکسوت مقصود علیزاده  اصغر عباسی و علی قاسمی قدردانی نمودند .

در پایان با اهدا حکم و جوایز نقدی از کلیه این عزیزان خصوصا مرتضی کرمی سرمربی تیم اعزامی و یوسفعلیزاده مربی و دبیر هیئت محمدیه  قدردانی گردید