انجمن کاراته ایران  JKA شوتوکان قزوین

انجمن کاراته jka قزوین



✅یک طلا، پنج نقره و چهار برنز سهم کاراته کاهای ایرانی


✔️رقابت های بین المللی کاراته، تحت عنوان (جایزه بزرگ مسکو) طی روزهای ۳ تا ۶ آذر ۱۴۰۱ به میزبانی روسیه باحضور ۶۰۰ کاراته کا از ۱۶ کشور جهان برگزار شد و کاراته کاهای ایرانی مجموعاً موفق به کسب ۱ مدال طلا، ۵ نقره و ۴ برنز شدند.

✔️سارا بهمنیار موفق به کسب نشان طلا شد، محمود نعمتی، مهدی خدابخشی، معصومه محسنیان، فاطمه سعادتی و لیلابرجعلی صاحب مدال نقره و مبینا حیدری، آتوسا گلشاد نژاد،امیر مهدی زاده و علیرضا حیدری صاحب نشان برنز شدند.

+ نوشته شده در  دوشنبه هفتم آذر ۱۴۰۱ساعت 10:5  توسط حمیدرضا جنابی  | 

✅رقابت های جایزه بزرگ مسکو 2022 / فینال

🔺 بن طیب از تونس 5
🔹 لیلا برجعلی از ایران 2 🥈

✔️برجعلی با این شکست موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شد. او پیش از این موفق به کسب 3 پیروزی و یک شکست در مرحله گروهی و دور دوم شده بود.

✔️رقابت های جایزه بزرگ مسکو از 3 آذرماه آغاز شده و امروز (یکشنبه) به پایان می‌رسد.

+ نوشته شده در  دوشنبه هفتم آذر ۱۴۰۱ساعت 10:2  توسط حمیدرضا جنابی  | 

✅اعلام نتایج آزمون گزینش داوری آسیا

✔️پس از برگزاری کلاس و آزمون داوری که یکشنبه هفته جاری جهت حضور در کلینیک داوری آسیایی ازبکستان که در تهران انجام شد، #کمیته_داوران اسامی برگزیدگان این آزمون را به شرح زیر اعلام کرد:


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و پنجم آبان ۱۴۰۱ساعت 17:25  توسط حمیدرضا جنابی  | 

جلسه نماینده انجمن کاراته شوتوکان JKA ایران

دومین جلسه هماهنگی و پیگیری نماینده انجمن کاراته شوتوکان JKA ایران با مسئولان کمیته مختلف در استان قزوین جمعه ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ ا از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر

http://www.uplooder.net


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و دوم آبان ۱۴۰۱ساعت 16:0  توسط حمیدرضا جنابی  | 

در روز جمعه ۲۲/۰۷/۱۴۰۱ جلسه ی مسولین کمیته های انجمن JKA قزوین برای پیش برد و برنامه ریزی اهداف انجمن JKAایران برگزار گردید . در این جلسه مسولین کمیته های از برنامه های ‌خود صحبت کردند .و نقطه نظرات خود رو بیان کردند .

با تشکر از جناب مهرعلیان جلسه انجمن در دفتر ایشان برگزار گردید .

+ نوشته شده در  شنبه بیست و سوم مهر ۱۴۰۱ساعت 23:33  توسط حمیدرضا جنابی  | 

🔹استاژ استان قزوین با تدریس استاد مهرداد طباطبایی و حضور آقای نورمحمدبیک دبیر انجمن کاراته چهار شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۳سالن خانه کاراته غدیر در قزوین برگزار گردید

http://www.uplooder.net


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه بیست و دوم مهر ۱۴۰۱ساعت 15:31  توسط حمیدرضا جنابی  | 

شروع به کار دوباره وبلاگ شوتوکان قزوین jka

+ نوشته شده در  جمعه بیست و دوم مهر ۱۴۰۱ساعت 13:26  توسط حمیدرضا جنابی  | 


جلسه معارفه سنسی شهرام معصومی آل آقا ریاست انجمن کاراته ایران شوتوکانjka امروز  باحضور سنسی صنعتکاران،سنسی نصرتیان،سنسی معصومی،دبیر محترم انجمن،اساتید اعضای هیات رئیسه وپیشکسوتان واعضای بانوان و آقایان انجمن و


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه ششم دی ۱۳۹۷ساعت 12:1  توسط حمیدرضا جنابی  | 

داوران فدراسيون كلاس آزمون داوري براي كسب اولين درجه داوري آسيا در مالزي در دو بخش كاتا و كوميته برگزار مي كند. به گزارش سايت فدراسيون كاراته، كميته داوران فدراسيون كاراته در نظر دارد كلاس آزمون و گزينش داوري براي اعزام به مسابقات قهرماني آسيا در مالزي و كسب اولين درجه آسيايي كاتا و كوميته را روز چهارشنبه 10 بهمن ماه در تهران برگزار كند. امتحانات كلاس فوق به زبان انگليسي برگزار خواهد شد.

*داشتن درجه ممتاز کومیته و JA کاتا ملي

*معرفينامه از هيات كاراته استان مربوطه

*شركت در آزمون زبان انگليسي و اخذ نمره قبولي

*تاييديه كميته داوران فدراسيون

*هزينه شركت در آزمون(يك ميليون ريال) از شرايط شركت در كلاس است.

تمامي داوراني كه داراي درجه JB آسيا هستند و درجه شان باطل شده بايد در كلاس آزمون شركت كنند. لازم به ذكر است، تنها نفراتي كه در كلاس داوري فوق نمره قبولي دريافت كنند، به كلاس داوري آسيا در شهر كوتاكينابالو مالزي اعزام مي شوند. هزينه اعزام به كلاس داوري آسيا به عهده شركت كنندگان است.

گفتني است، دوره داوري آسيا اول تا ششم ارديبشهت ماه 98 و پيش از رقابتهاي قهرماني آسيا نوجوانان، جوانان و زير 21 سال برگزار خواهد شد. 

+ نوشته شده در  دوشنبه سوم دی ۱۳۹۷ساعت 15:10  توسط حمیدرضا جنابی  | 

 

عضله سازی را می توان فرایندی دو مرحله ای دانست:⬇️

1- تخریب بافت عضلانی در جریان تمرین
2- ترمیم و رشد عضله در زمان استراحت

❇️زمانی که تمرین می کنید، بافت عضلات دچار پارگی های میکروسکوبی می شود. اما وقتی که بین یک جلسه تمرین تا جلسه بعدی استراحت می‌کنید، مثلا ًیک روز کامل، عضلات دوباره ترمیم و ریکاوری می‌شوند.

✅در واقع بدون داشتن متغیر دوم در این معادله، نمی‌توانید به درستی عضله سازی کنید.

◀️پس از یک تمرین سخت، بدن شما منابعی که در اختیار عضلات هستند را افزایش می‌دهد و اجازه می‌دهد تا جریان خون و ذخیره گلیکوژن بهبود پیدا کنند. چنین اتفاقی در طول تمرین رخ نخواهد داد، بلکه کاملاً در حین استراحت به وقوع خواهد پیوست. پس استراحت و ریکاوری بعد از تمرین را فراموش نکنید.

 

منبع : سایت علم و ورزش 

+ نوشته شده در  دوشنبه سوم دی ۱۳۹۷ساعت 0:40  توسط حمیدرضا جنابی  | 

مطالب قدیمی‌تر