شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

اخبار کاراته کشور و استان قزوین ۰۹۳۷۳۵۲۶۰۹۰
شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

اخبار کاراته کشور و استان قزوین ۰۹۳۷۳۵۲۶۰۹۰

آشوری: نیاز باشد می‌گویم سلیمی با دستور چه کسی به آلمان رفت/ مهدی‌زاده خودش به روحانی پول داد


دبیر فدراسیون کاراته گفت: فعلاً در رابطه با موضوع سلیمی سکوت می‌کنم و اگر لازم باشد می‌گویم که به توصیه و دستور چه کسی به مسابقات جهانی آلمان اعزام شد.







 
ادامه مطلب ...

تیم های صعود کننده به مرحله دوم لیگ جوانه ها مشخص شدند

پس از برگزاری هفته آخر دور برگشت؛
تیم های صعود کننده به مرحله دوم لیگ جوانه ها مشخص شدند

تیم های صعود کننده به دور دوم لیگ کاراته جوانه ها پس از برگزاری هفته آخر دور برگشت مشخص شدند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، پس از برگزاری هفته آخر دور برگشت که روز جمعه 16 آبان ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد، تیم های مجتمع دخانیات گیلان، هیات کاراته خراسان رضوی، هیات کاراته گرگان، آکادمی کاراته کمربند سیاه، هیات کاراته قزوین، باشگاه البرز(عسگری)، پاس قوامین و هیات کاراته البرز از گروه های یک تا سه به مرحله دوم راه یافتند.

نتایج بدست آمده بدین ترتیب است: 
ادامه مطلب ...

پیام تبریک لاریجانی به مناسبت کسب مقام قهرمانی تیم ملی کاراته



رییس مجلس شورای اسلامی، افتخارآفرینی و کسب مقام قهرمانی تیم ملی کاراته مردان و مقام سومی تیم ملی کاراته بانوان در رقابت های جهانی را تبریک گفت.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته،در بخشی از پیام تبریک «علی لاریجانی» آمده است: افتخارآفرینی و کسب مقام قهرمانی تیم ملی کاراته مردان و مقام سومی تیم ملی کاراته بانوان در رقابت های جهانی که معنابخش همت و تلاش جوانان غیور کشورمان می باشد، موجب خرسندی شد.

وی در این پیام تبریک تاکید کرد: دستاوردهای ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران به سکوها و رتبه های ممتاز جهانی توسط مردان و زنان حاصل توانمندی ، استعداد و ایمان آنان به خداوند متعال است که ضرورت دارد با حمایت همه جانبه مسوولان و دست اندرکاران، شاهد استمرار این موفقیت ها در عرصه های جهانی باشیم.

رییس مجلس شورای اسلامی، ضمن عرض تبریک این پیروزی ها به ملت شریف ایران، قهرمانان، اعضای کادر فنی و خانواده این عزیزان، توفیق تمامی ورزشکاران و جوانان کشورمان را در تمامی رقابت ها از خداوند مسالت کرد.

نتایج بیست و دومین پیکارهای کاراته قهرمانی جهان 2014

ست و دومین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان در آلمان در حالی به پایان رسید که تیم ایران با کسب یک مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز در جایگاه ششم قرار گرفت.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، بیست و دومین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان در آلمان با خلق چند شگفتی برای تیم ایران همراه بود. 
  ادامه مطلب ...

آشوری: سفیر آلمان باید جوابگوی اتهامات باشد/ آنها به جامعه کاراته توهین کردند

دبیر فدراسیون کاراته گفت: سفارت آلمان علاوه بر اینکه ما را از حضور در آوردگاه جهانی محروم کرد به تیم ملی کاراته ایران نیز لقب جاعل داده است و باید سفیر آنها پاسخگو باشد.
 

ادامه مطلب ...