شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

اخبار کاراته کشور و استان قزوین ۰۹۳۷۳۵۲۶۰۹۰
شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

اخبار کاراته کشور و استان قزوین ۰۹۳۷۳۵۲۶۰۹۰

درخشش مجید حسن نیای در مسابقه با تیم ملی ماکائو


پس از مبارزه تدارکاتی با ماکائو؛
رهنما: برخی به ترکیب اصلی تیم ملی نزدیک و عده ای دور شدند

سرمربی تیم ملی کاراته ایران درخصوص رویارویی با تیم ملی ماکائو در مبارزه ای تدارکاتی گفت: این مبارزه برخی از کومیته کاها را به پیراهن تیم ملی و ترکیب اصلی نزدیک و مسیر عده ای دیگر را دور کرد.

  ادامه مطلب ...

اسامی داوران پذیرفته شده برای شرکت درکلاس داوری آسیا اعلام شد

 ازسوی رییس کمیته داوران؛

رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته اسامی 32 داور پذیرفته شده برای حضور درکلاس ارتقاء داوری آسیا را در اولیت های اول و دوم اعلام کرد.

"جواد سلیمی" در گفت وگو با سایت فدراسیون کاراته، اظهار کرد: روزهای 11 الی 14 ماه جاری کلاس گزینش داوری برای حضور درکلاس ارتقاء داوری آسیا را انجام دادیم که آزمون تئوری آن به صورت انگلیسی انجام شد و ممتحنین نیز در روز دوم و سوم از حاضرین آزمون عملی گرفتند.

وی افزود: دراین آزمون 32 داور را در اولویت های اول و دوم گزینش کردیم که گروه نخست شامل 12 نفر آقایان و 8 نفر بانوان و گروه دوم نیز شامل 2 نفر آقایان و 10 داور بانوان هستند.

سلیمی اظهار کرد: طبق سنوات گذشته هرکشور 20 سهمیه برای حضور در کلاس آسیایی را دارد که برای نخستین بار 10 الی 12 مهر ماه در ایران برگزار می شود. اما با رایزنی هایی که رییس و دبیر فدراسیون ایران با مسوولان آسیایی انجام دادند احتمال افزایش داوران ایران وجود دارد.

رییس کمیته داوران ادامه داد: درصورتی که موافقت اتحادیه آسیا به صورت رسمی اعلام شود 12 داور اولویت دوم نیز در کلاس آسیایی شرکت می کنند.

ادامه مطلب ...

حضور داوران کاراته استان قزوین در مرحله گزینشی اسیایی

آقایان مرتضی کرمی و عادل کاکاوند داوران جوان و با آتیه کاراته استان قزوین در تاریخ 12/04/1392 لغایت 14/04/1392 در این آزمون شرکت نمودند

داوران منتخب کاراته قزوین در کلاس گزینشی دوره ارتقا درجه آسیائی

کمیته داوران فدراسیون کاراته از اعلام آمادگی 150 داور برای شرکت در استاژ داوری ارومیه خبر داد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، استاژ داوری ارومیه قرار است طی روزهای 11 تا 14 تیر ماه برگزار شود و طبق اعلام کمیته داوران در نهایت ازمیان نفرات شرکت کننده 20داور برای کلاس داوری آسیا که مهر ماه در تهران برگزار می شود گزینش خواهند شد.

از استان قزوین؛  داود بهرامیان ؛ مرتضی کرمی و عادل کاکاوند در این دوره حضور خواهند یافت .