شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

اخبار کاراته کشور و استان قزوین ۰۹۳۷۳۵۲۶۰۹۰
شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

شوتوکان ریوبوکای استان قزوین (jkr)

اخبار کاراته کشور و استان قزوین ۰۹۳۷۳۵۲۶۰۹۰

درخشش نمایندگان استان قزوین در دهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته ایران زمین



 

همین دوره رقابت‌های بین‌المللی کاراته جام ایران زمین در حالی به پایان رسید که مجید حسن‌نیای در وزن منهای 55 کیلوگرم و علی‌اصغر آسیابری در وزن منهای 67 کیلوگرم موفق شدند علاوه بر کسب عنوان قهرمانی مجموع در این پیکارها نشان‌های برنز کومیته انفرادی را نیزاز آن خود کنند.

این دو قهرمان که به همراه تیم دانشگاه آزاد تهران در بخش کومیته بزرگسالان به روی تاتامی رفته بودند، در نهایت به همراه این تیم موفق شدند عنوان قهرمانی بخش تیمی را نیز به ویترین افتخارات ورزشی خود اضافه کنند.

رقابت‌های دهمین دوره کاراته بین‌المللی جام ایران زمین در حالی برگزار شد که سال گذشته نیز کاراته‌کاهای استان قزوین موفق شده بودند عناوین ارزشمندی را به همراه تیم‌های شرکت کننده خود در این رقابت‌ها به دست آورند.

 حسن‌نیای که به دلیل گذراندن خدمت سربازی چند ماهی از تمرینات مظم بدور بوده  و آسیابری در این رقابت‌ها عملکرد مطلوبی داشتند و کسب عنوان قهرمانی آن‌ها به همراه تیم دانشگاه آزاد و گرفتن دو نشان برنز بخش انفرادی اوزان منهای 57 و 67 کیلوگرم به خوبی گواهی بر این مسئله بود. ضمن آنکه ضربه چودان گری کاملاً صحیح آسیابری  توسط داور وسط و یک داور کمک مورد تایید قرار گرفت ودر صورتیکه یک کمک داور دیگر نیز امتیاز میداد ؛ آسیابری در فینال این رقابتها قرار میگرفت .

حسن‌نیای با وجود سن و سال کم خود سال گذشته در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در کشور امارات موفق شد مدال زرین طلا را بر گردن آویزد تا نام خود را در تاریخ این رشته ورزشی در سطح استان و حتی کشورمان ماندگار کند. به جرات میتوان ادعا نمود  وی توسعه یافته ترین قهرمان تاریخ کاراته کشور میباشد .

 علی‌اصغر آسیابری کاراته‌کای با انگیزه و پرتلاش استان  در سه سال گذشته همواره در خدمت تیمهای  ملی جوانان و  امید کشورمان بوده و با انگیزه‌ای بالا حضور در رقابت‌های کاراته قهرمانی امیدهای جهان (2013 اسپنیا) و قهرمانی کاراته آسیا (2014مالزی) را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

 در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام ایران زمین که با شرکت 324 کاراته‌کا از تیم‌های دانشگاه آزاد تهران، و کشورهای عراق، ارمنستان، پاکستان، جمهوری آذربایجان، گرجستان و افغانستان به همراه تیم کردستان عراق برگزار شد، تیم کشورمان عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم‌های عراق و گرجستان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

حمیدرضاداوری ؛ حسن طاهری ؛ عباس جنابی ؛ مرتضی کرمی ؛ محمود قربانی ؛ کامبیز کاکاوند ؛حسین بیگدلی و حمیدرضا جنابی در قضاوت این مسابقات نقش موثر داشته ضمن آنکه قسمت آسیابری و مجید سانی خانی نیز جهت کوچینگ مدال آوران در این دوره حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد